Csipp... csepp... akkor nekikezdek.

Az őszi indulásra tervezett struktúránk teljes egészében készen van.
Elsőként azt mutatom meg, a terveink szerint hogyan fog festeni egy hétköznap a majdani gyermek-, ifjúsági és családi csatornán.

 

Amit a táblázatról elöljáróban tudni érdemes:
1. Műsortípusokat tudok egyelőre megmutatni, tehát nem konkrét címeket (pedig vannak frappánsak, de azok egyelőre nem nyilvánosak, sorry...), pláne nem műsorkészítőket, gyártókat, szerkesztőket vagy műsorvezetőket. Az még odébb van.
2. Mivel a hétköznapok belső rendszere állandó, vagyis hétfőtől péntekig ugyanabba a sávba ugyanazt a műsortípust képzeljük el, roppant takarékosan csak egyszer írom le azt, ami valójában öt napra vonatkozik.
3. A feltüntetett időhatárok nyilván nem percre pontosak, hiszen nincsenek benne a reklámok, ajánlók stb.
4. Ezek a hétköznapok. A hétvége később jön.
5. Figyelem! Ezt tervezzük. Ami nem azt jelenti, hogy ez lesz. A különbség - tapasztalatból mondom - nagyon fontos...

6.00-7.00Hagyd aludni apáékat - animációs filmek már ébren lévő gyerekeknek
7.00-8.00Mindjárt indulunk! - zenei műsor
8.00-8.20Híradó felnőtteknek
8.20-8.45Mit főzzek ma? Apa-anya-tesó konyha
8.45-9.15Társadalmi célú szappanopera
9.15-10.00Időtöltő - animáció, mondóka, mese a legkisebbeknek
10.00-10.40Friss, családi kör típusú elemző műsor
10.40-11.30Időtöltő - folytatás
11.30-12.00Elemző műsor - interaktív folytatás
12.00-12-01Déli harangszó - gyerekekre hangolva
12.01-12.15Ebéd gyerekekkel, iskolai reality
12.15-13.00Ismétlés az előző napról - szavazás alapján
13.00-13.30Mese ebéd után
13.30-14.30Természet- vagy ismeretterjesztő film
14.30-15.00Napi doki
15.00-16.00Megmozgató, bevonó, együtt játszó, interaktív műsor
16.00-16.45Iskolai kiegészítő - oktatósáv
16.45-17.15Napi sorozat
17.15-18.40Élő stúdióműsor, benne telefonos játék, programajánló stb.
18.40-18.50Esti torna
18.50-19.05Esti mese
19.05-19.30Gyerek-, ifjúsági híradó
19.30-20.00Pótmese
20.00-20.30Napi saját folytatásos fikció
20.30-22.00Film fiataloknak
22.00-23.00Tízóra - interaktív elemző beszélgetés valamely, a film által felvetett kérdésről
23.00-23.30Zanza - a nap legjobb, legérdekesebb, legfontosabb pillanatai
23.30-24.00Dokumentum-sáv
00.00-00.30Még nem vagyok álmos - zene elalváshoz vagy ébren maradáshoz
00.30-1.30Cicavízió - az elmúlt évtizedek legendás gyerek-, ifjúsági, családi és vetélkedőműsorainak ismétlése
1.30-6.00Éjszakai zene


Hát így. Eddig a hétköznapi tervek.

Cincálhatóak...

Szerző: Süveges Gergő  2011.02.15. 12:00 148 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://m2intendans.blog.hu/api/trackback/id/tr322660531

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Süveges Gergő az ájtatosmanó 2011.02.22. 14:29:34

Süveges Gergő  gyermek az autóbanA gyerekeket jobban szereti Isten?Vajon kevésbé értékes egy felnőtt élete, mint egy gyereké? Mert ha igen, akkor efféle matricákat is kellene az autók hátuljára ragasztani: „Don’t care, only adults!&rdq...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freehckr 2011.02.15. 12:15:02

„hiszen nincsenek benne a reklámok”

Azt kellene elérni végre valahára, hogy a köztévében ez a fenti idézet magától értetődő legyen. :) Tessék a kereskedelmi televíziókat valamilyen „válságadóval” megszórni, az így szerzett bevételeket pedig a közszolgálatra fordítani, hogy a köztévében ne kelljen már buta reklámokat sugározni...

Tudom hogy ez nem pont a „művészeti igazgató” témakörébe tartozik, csak megjegyeztem, mert itt olvastam, és ez a téma mindig dühít... :)

Flankerr 2011.02.15. 13:28:05

Rövid leszek (hisz gyerektelen koca sorozatrajongóként nem vagyok "illetékes"): nekem tetszik. Átgondolt, koherens, saját gyártásra alapoz. Így kell ezt.

stimmel 2011.02.15. 13:29:37

A 15 órakor kezdődő blokk utolsó előtti szava elírás csupán, vagy indirekte lelepleződött volna a csatorna új neve? :)

Ez a társadalmi célú szappanopera meg a sulirealitty naggyon vaggány...

Aquarell 2011.02.15. 14:04:39

Nem korai kicsit az iskola kiegészítő oktató sáv 16:00-tól? Általábban akkor indulnak el a suliból, vagy épp úton vannak hazafelé. Legalábbis a napközisek.

gbz 2011.02.15. 14:11:16

@stimmel: Nem hiszem, hogy ez lenne az új név, tudtommal van már egy ilyen tv-műsorkészítő cég, nem hinném, hogy őket akarnák koppintani.

Amit még hozzátennék a felvázoltakhoz a televíziózás iránt érdeklődőként és televíziósnak is készülvén, hogy a majd megújuló csatorna figyeljen arra is, hogy ne csak a tartalom legyen új, hanem újuljon hozzá a forma is. Tudom, hogy lesz név- és arculatváltás, most inkább a műsorok díszleteire, arculatára gondolok. Nekem már elég régóta (21 éves vagyok, ehhez tessék viszonyítani :)) feltűnt, hogy az MTV díszletei mindig olyan sötétek, meg mondom őszintén, nem jó rájuk nézni. Nem azt mondom, hogy valami calltv-hez hasonló csillogó-villogó díszlet lenne a megfelelő, de gondolom van valami a két szélsőség között is. Gondoljunk csak arra, hogy amikor az MR2 megújult, nemcsak a műsorok változtak (az egy másik kérdés, hogy kinek tetszik az új MR2 és kinek nem, nekem igen), hanem a szignálok is a célközönséghez fiatalodtak, tudom, a tv-nél ez nehezebb ügy, hiszen a hang mellett ott a kép is, és az sem árt, ha passzolnak is egymáshoz...

Az Időtöltő nevezetű műsorsávról eszembe jutott egy konkrét műsorcím, ez lehetne a PunnyADÁS, ha már a mai fiatalokról van szó, éljen a szleng! :)

Egyébként nagyon tetszik Gergő hozzáállása az egészhez, ha a távoli jövőben esetleg hasonló feladatot kapnék, én is valahogy így csinálnám, így érdemes...

Jó munkát!

stimmel 2011.02.15. 15:04:42

@gbz: A hosszú í nélküli változatra gondoltam. Olyan céget nem ismerek. Amúgy mind1, hamarosan megtudjuk a nevet. Az ÉrtékAdó azért nem lenne olyan rossz.

A Ma reggel díszletei számomra éppenséggel már-már túl világosnak tűnnek, s mint ilyen, ez igencsak újkeletű dobása az MTV-nek. Szóval talán nem olyan sötét az a jövő.

Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2011.02.15. 15:12:54

@stimmel: Ja, jópofa lenne, de nem. de nem is rossz ötlet... Mindenesetre az í-t betettem. :)

gbz 2011.02.15. 15:19:59

@stimmel: igen, gondoltam, hogy arra gondoltál, ha pontosan tudnám, hogy hol láttam ezt a cégnevet, belinkeltem volna, de csak homályos emlékként rögzült bennem... Az ÉrtékAdó nekem azért nem tetszik, amiért egyébként az MTV jelenlegi szlogenje sem, az "Értéket közvetít", mert nem attól lesz valami értékes, ha az a valami önmagáról azt kommunikálja, hogy az. Teremtsen valódi értéket, és akkor értékesnek tartja majd (reméljük) a néző is. Jó bornak nem kell cégér...

Nem is főleg az m1-es vagy a közös díszletekre gondolok, hanem inkább a kimondottan m2-esekre és a fiataloknak szóló műsoroknál (pl. Sztársáv). Kicsit olyanok, mint a különböző nemzetiségi magazinok, meg olyan, mintha egy régi padlásról szedték volna a díszletelemeket (ezzel nem is lenne baj, egyszer, de mindig...)

A Ma reggel esetében szerintem egyáltalán nem baj, hogy világos, egy reggeli műsor díszlete legyen is az! Nehogy visszasírjuk már a barkácsmunkára emlékeztető Nap-kelte-díszletet, vagy a Mokka egyik régebbi sötét díszletét... (Bocs ezért a példáért, de hirtelen nem találtam mást azokból az időkből..)
www.youtube.com/watch?v=x8J1SOD5b9Y

Aquarell 2011.02.15. 16:07:26

A PunnyADÁS nagyon tetszik!!! :-)))

Nekem a "régi padlás"-ról az jutott eszembe, hogy én viszont nagyon is el tudnám képzelni, ha valamelyik műsorsáv mondjuk a 15:00-16:00 közötti együtt játszó sáv nem valami tágas terű, műanyag, lélektelen űrben készülne (lásd reggeli műsorok, amikor a műsorvezetők bolyongnak az óriás stúdióban asztaltól fotelig), hanem mondjuk egy titokzatos, bűvös padlásnak lenne berendezve, aminek minden szeglete valamilyen titkot rejt. Mondjuk az egyik sarokban áll egy poros láda, azt kinyitják a gyerekek, és előhúznak valamit, ezzel kezdődik az egyik játék.
Csak az a baj, hogy ez is elég korán van, mert az ovisok, kisiskolások ilyenkor még nincsenek otthon.

Lehet, ebben a koradélutáni sávban inkább nagyobbaknak, felsősöknek, gimiseknek kellene műsor, akik hazaérnek megfáradtan a suliból, és punnyadás közben megnézik a PunnyADÁS-t! :-)))

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2011.02.15. 16:12:54

Ki az a gyerek, aki hazaér a suliból és van ideje tévét nézni? Őszintén!

beavereater [AT] 2011.02.15. 16:18:12

Az lehet, hogy sok itt olvasgató szülőnek tetszik, de megsúgom (úgy is mint szülő): a gyerekeket ez teljesen hidegen hagyja majd. A kicsik körében népszerű Thomas/Barney stb. műsorokkal ez nem fog tudni versenyezni. A nagyobbak meg csak néznek majd: ez mekkora gáz... aztán mennek facebook-ozni.

Szóval kedves szülőtársak, van egy rossz hírem: egyetlen olyan tévécsatorna sem lesz soha (ez sem!) amelyik levenné a gyereknevelés terhét a vállunkról. Szerintem nem is kell, a gyereket nevelje a szülő!

A köztévét meg (az összes csatornájával együtt) kérném beszántani. Mindig is pártkassza volt, az is marad. Függetlenül attól, ki a hoppmester...

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.02.15. 16:32:21

Szerintem kevés a délutáni oktató sáv.

old.hirado.hu/videotar/?id=31773

Ha még van valaki a házban ebből a műsorból, faggattassék alaposan ki!

mezítlábasfellebbezés 2011.02.15. 16:35:57

Geri, ez kurvajó! Ha gyerek lennék és lenne tévém, tuti belekukkantanék! Mert emlékeim szerint a házi helyett _bármi másra_ mindig volt időm :):):)

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.02.15. 16:40:45

@stivanleroy: És persze ne együtt játszó meg oktató sáv legyen. Háttér a sulihoz - és igenis meg lehet célozni a nagyobbakat is.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2011.02.15. 16:45:11

tetszik

a zanza nem tudom, milyen lesz, de jó lenne valami friss kultúr' a házba

Banonym 2011.02.15. 16:49:22

Kedves Gergő!

A délre tervezett "iskolareality" célcsoportja melyik réteg?
Mert akkor a legtöbb 6-18 éves iskolában van, így első blikkre meg ők lennének, tehát gyakorlati szempontból az üresjáratnak tűnik.

Üdv:
Bbt

igenember 2011.02.15. 16:52:36

Huh, most hirtelen visszarepültem az időben 30 évet lol.

A Családi kört, ha olyan komoly műsor lesz mint régen, akkor azt meg kellene ismételni valamikor este is. Meg nyugodtan lehetne 1 órás műsor.

greycup 2011.02.15. 16:59:13

Meglepődnék, ha 7/7-ben (vagy akár 5/7-ben) ez működne.

Kata78 2011.02.15. 17:06:40

@beavereater: Nálunk kettő van a Facebook korcsoportból, 13-14 évesek, és az idősebbikre épp most tört rá a Vukot nézek esténként, meg töltsünk neki Vizipók csodapókot. És hosszan folyathatnám a sort.

A két másik bekezdéssel egyetértek.

vigosz 2011.02.15. 17:08:37

alakul... sőt, POZITÍV!

Véleményem szerint ne hanyagoljuk el a 14+ (18+) korosztályt, egy részük ha nem itt, akkor majd máshol igenis meg fogja nézni a South Park jellegű műsorokat is. Nem kellene önkéntesen elengedni őket. 23:00 óra után sokkal nézettebb lenne a csatorna.

A "Híradó felnőtteknek" szerepét nem látom egy ifjúsági csatornán. A felnőtt nézze az m1-et vagy a Dunát, ott is kap híradót. A hétköznap valamiért otthon lévő gyerek (6-, beteg) meg rögtön kapcsol a Minimaxra.

Hiányolom az aktív nyelvoktatást (hacsak nem lesz idegen nyelvű ifjúsági műsor), ráadásul elég sok arra érdemes nyelv van (angol, német, kínai), amelyeknek teret kellene adni.

Kicsit kevés a tudomány, ismeretterjesztés. Én anno imádtam, abból talán több kellene, és később (13:30-ra még nem ér haza a többség).

nemecsek ernő áruló 2011.02.15. 17:26:27

"Társadalmi célú szappanopera" :D Ezt megmosolyogtam.

Egyébként ha ez ilyesmi lesz, akkor végre nem elképzelhetetlen, hogy lesz egy nézhető, valóban közszolgálati csatorna. Én innen csak drukkolni tudok! ;)

B43L2WY 2011.02.15. 17:36:36

Több kellene az oktató célú, de nem annak látszó műsorból. Gyerekek érdeklődését felkeltő dokumentumfilmek, ilyesmi. Olyasvalami, ami megszeretteti a tudást, a tanulást a gyerekekkel (ha netalán kiváló oktatási rendszerünk erre nem volna képes egy-egy kivételes esetben). Valami Öveges professzor dolog, a 21. század modorában.

Browning 2011.02.15. 17:41:08

Végre egy jó programing. Ilyet már nagyon rég nem láttam. Látszik benne a kreativitás, az elszántság. Ha tényleg a "magyar BBC" alapjait szeretnétek letenni, akkor e struktúra alapján jól haladtok. Azt sajnálom, hogy a mai gyerekek számára egyetlen nézhető csatorna sincs. A gagyi mesecsatornákon csak a primitív műsorok és az agresszió nyilvánul meg. A másik meg az okádék Viva nevű szennyadó, amin vagy buzikat vagy lotyókat istenítenek. Ha gyerekem lenne, ilyen csatornát biztosan nem engednék számára nézni, mert utóbbi adó csak az emberi eltorzulást preferálja, s divatként állítja be tizenévesek számára.

emesz 2011.02.15. 17:43:30

Cicavíziót egész este, és akkor meglesz a DunaTV halacskák/Cinetrip TV méltó utódja! :)
De komolyan, jó a terv, de ha visszagondolok a sok kínos, '90-es évek végén koradélután játszott "ifjúsági sorozatra"...a tartalom minőségén sok múlik.
Szerintem is nagyob esély van kevés pénzből valami érdekes ismeretterjesztő dolgot csinálni, Mindentudás egyeteme, Discovery channel, csak fiatalabbaknak, érdekesen, Egyébként nézett valaki valaha is fiatalkorában ifjúsági híradót?

bőrmók 2011.02.15. 17:45:02

"Gyerek-, ifjúsági híradó"

ajjjjjjaaajjjj.....

vilo · http://finnus.blog.hu/ 2011.02.15. 17:56:44

Kedves Gergő!

Pozitívan állok a csatornához, remek ötleteket olvastam Tőled és a többi hozzászólótól is az elmúlt hetekben. Örülök és megtisztelő, hogy a mi véleményünkre is kíváncsi vagy. :)
Javaslatként említenék pár dolgot. A délutáni oktatósáv idejét talán kicsit ki lehetne tolni (1,5-2 óra), és meg lehetne tölteni izgalmas, érdekes vendégekkel. Olyasmire gondoltam, mint anno a Repeta volt. Szerényi Tanár Úr előadásait például nagyon szerettem, és minden bizonnyal vállalna ilyesmiket (gimis tanárom volt, ismerem valamelyest és tudom, hogy imádta a Repetát).
Heti 1 alkalommal be lehetne iktatni a műsortervezetbe egy Mindentudás Egyeteme-előadást, a mostani kamaszoknak teljesen új lenne a dolog, és még a szüleik is élveznék. :)
Láttam, hogy szánnál némi időt a dokunemtumfilmekre is, erről jutott eszembe a HírTV. A híradások előtti rövid, pár perces blokkokban archív felvételeket idéznek az adott nappal kapcsolatos történelmi eseményekből, valami ilyesmit elképzelhetőnek tartok az új m2-őn is napi 2-3 alkalommal.
Egyelőre ennyi, remélem, nem mondtam túl sok badarságot. :)

borovi 2011.02.15. 17:59:40

Klassz! Remélem sikerül megtölteni tartalommal is.

parlamentarista 2011.02.15. 18:00:12

nem tudok erre mit mondani tisztelt süveges gergő, szerintem fogalmad nincs arról, hogy miről szól a televíziózás. amit te akarsz az archívum (ismétlés), rádió (beszélgetős, zenés műsorok), színház (díszlet előtti játék).

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2011.02.15. 18:02:59

A Cicavízióba elő lehetne túrni az archívumból a Legkisebb ugrifüles, a Pompom, a Ho-ho horgász, a Süsü és a Mézga család mellé az m1-en 20 éve vetített külföldi ifjúsági sorozatokat is. Főleg a Mesemondót, annak legendásan jó volt a szinkronja és ebben a verzióban máig beszerezhetetlen!

halihalo 2011.02.15. 18:06:07

Eddig nem olvastam ezt a blogot, véletlenül találtam meg most (címlapon volt). Ezért elöljáróban kérnék egy komoly választ arra a kérdésre, hogy ami itt fentebb olvasható, az komoly, vagy csak tréfa? Ha tréfa, elég lapos, ha meg komoly, akkor nagyon nagy baj van...

Hattory Hanzo 2011.02.15. 18:07:07

Egyrészt a "Társadalmi célú szappanoperán" hangosan felröhögtem, másrészt viszont szerintem igen-igen elkéne egy olyan, rendszeres műsor, ami felkelti a gyerekek kedvét az olvasáshoz, korosztályoknak megfelelő könyveket ajánl. Igaz, amíg olvasnak, nem néznek tévét, de sebaj :)

OkoskaTo:rp 2011.02.15. 18:11:14

Társadalmi célú szappanopera, mint a Szomszédok, vagy az Életképek? Brrr. Megadiszlájk.

PunnyADÁSra +1 szavazat.

A délutáni oktató/ismeretterjesztő sáv bőven lehetne nagyobb, a régi iskolatv mintájára. Szerintem az archívumból is simán elő lehetne kapni időtálló természettudományos gyerekműsorokat, de nagyon jó volt az a történelmi műsor is, aminek az elején hungarocell térképdarabokat pakoltak össze. De vérfrissítésnek elmehetne az BME fizikusának kísérletezése, vagy egy ifjúsági Mindentudás Egyeteme.

Esti torna +.

Ifjúsági híradó -. Minek gyerekek szájába adni a felnőttek politikai nézeteit?

Úgy összességében kellemes meglepetés ez a mintaműsor. Már csak attól tartok, hogy épp ezért "odafentről" majd beszabályozzák. Március 15-ével már volt ebből ízelítő.

Charlie__ 2011.02.15. 18:13:43

Most azon túl, hogy szükség van-e naponta épp a munkábaindulás idején főzőműsorra, vagy sem, ill. hogy nem önellentmondás-e szappanopera társadalmi közcéljáról álmodozni, annyi ránézésrer is biztos, hogy 21.00-től kezdve gyermektelevíziózásról már nem érdemes beszélni, lévén minden gyermek ágyban. Az esti sávban lehetne/kellene gyermek- és neveléspszichológiával, tanácsadó és szakmai vitaműsorokkal a közt szolgálni.

Aquarell 2011.02.15. 18:35:44

Szerintem a Cicavízióba pont NEM olyan mesék kellenek, mint a Süsü, Pompom, Hohoho, mert ezek azért sűrűn előkerülnek ma is, DVD-n is meg lehet vásárolni (sőt, netről le lehet ezer helyről tölteni), hanem olyanok, amik ezer éve nem voltak képernyőn, mesejátékok, orosz, NDK, csehszlovák mesefilmek, sőt pár rész erejéig, csak a nosztalgia kedvéért régi vetélkedők, beszélgetős, játszós, műsorok, mint Monthag Imre, Popper Péter műsora, Csepü-Lapu-Gongyola, OviTV, Juli-Suli, Mi-Tu-Ház, TTT, Pulzus, Papírsárkány, régi TV tornák. Csak néhány rész éjszaka, a mai szülőknek, nosztalgiázni.

-phaidros- 2011.02.15. 19:39:23

Nem túl sűrű? Nem túl változatos? Nem túl széles rétegnek akar szólni? Nem-e szarka-farka esete?

norag 2011.02.15. 19:57:22

Nekem egy kicsit cikkcakkos. Számomra valahogy nem elég látványosak a különböző sávok. Egy kicsit ebből, egy kicsit abból.....kicsit kapkodós, zavaros.
A híradó felnőtteknek szerintem teljesen felesleges, bár úgy rémlik, a médiatörvény része, hogy minden adón legyen híradó.
Ha tévedek, és nem emiatt van, akkor semmi értelme.

Az a "Társadalmi célú szappanopera" irtózatosan hangzik :-))) Nem is tudom, mire gondoljak.

Ami még fura, hogy az iskolai, ismeretterjesztő műsorok iskolaidőben vannak.

Ahogy szerintem életszerű:

DÉLELŐTT: kisbabás, kismamás, kisgyerekes szülős nézőknek kellene szánni

KORA DÉLUTÁN: a kamaszoknak

KÉSŐ DÉLUTÁN: ovis, alsós korosztálynak,

KORA ESTE ÉS ESTE: megint a kamaszoknak,

KÉSŐ ESTE: szülőknek gyerekneveléses

ÉJSZAKA: retro sáv nosztalgiázóknak

Kérdés: a Nap/Hold TV név senkinek nem tetszik? :-((( Nagyon jó logót és dizájnt, arculatot lehetne kerekíteni hozzá. Bocs, hogy ezt mondom, de a MINI szerintem kicsit ciki név.

TooNormal · http://alternativity.postr.hu/ 2011.02.15. 21:17:09

Ugye a telefonos játék nem a... mai "telefonos játék" műfaját szeretné követni, olyan gyönyörű elődökkel, mint a Többet ésszel! és társai?

Ugye?

Faragopetergy 2011.02.15. 22:02:49

Kedves Süveges Gergő!

Két főbb hozzáfűzni-valóm lenne a műsorstruktúrához.

Egyrészről én jónak találom, de persze a fenti "kritikusoknak" is igazuk lehet.
A műsorok elosztásán még van egy kis munka, de alapvetően úgy gondolom, hogy jó lesz. Nekem - személy szerint - tetszenek az ötletek.

A csatorna nevét és megjelenését illetően csak azt tudom mondani, hogy szerintem a Magyar Televízió értékközvetítő tevékenységét kellene tovább erősíteni, amellett, hogy a csatorna leendő nézőit, a kismebereket is figyelembe veszi, ezért én úgy gondolom, hogy annak a bizonyos "m"-nek továbbra is ott van a helye az új név mellett.

Az ifjúsági hiradóról pedig a 2005-ben futott, szerintem sikeres 12+ jutott eszembe, azzal a különbséggel, hogy nem a Híradó egyes hírein alapul. Ha ez így klesz, tökéletes az ötlet.

További jó munkát kívánok!

Üdvözlettel:

Faragó Péter György
Dunaújvárosi Főiskola
Televízióműsor-gyártó szakasszisztens – hallgató
Szerkesztő-riporter gyakornok

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.02.16. 07:26:45

@B43L2WY: szertar.blog.hu :-) de simán mehetne a tévében is.

mátéé (törölt) 2011.02.16. 14:13:21

Ez oké, ha ez egy nap programmja. De mondjuk 300-é?? Van mondjuk 300 film egy évre "Film fiataloknak"? Meg egy év alatt leforgatott 300 részes "Társadalmi célú szappanopera"? Mert ha nincs, akkor nagyon unalmas lesz - pedig kíváncsian várom.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2011.02.16. 15:51:00

Szia, Gergő!

A templomból ismerjük egymást.
Ma autózás közben véletlenül hallottam a beszélgetésed (egy részét) valamelyik délelőtti élő műsorban. Jó ötlet volt felhívnod őket.

Ahhoz az ellenérvhez, hogy nektek a legnagyobb nézettség elérése a feladatotok az internetet is beleértve, ne feledd az alábbit:
Két ember gyalogol a szavannán, amikor meglátják, hogy egy oroszlán rohan feléjük. Az egyikőjük gyorsan megköti a cipőjét, megigazítja a ruháját, és futásnak ered. A másik lemondóan legyint:
- Semmi értelme, a szavanna tágas, és az oroszlán úgyis gyorsabban fut.
Mire a futó visszaszól:
- Nekem nem az oroszlánnál kell gyorsabbnak lennem, hanem nálad.

Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2011.02.16. 16:14:32

Bréking: ma este 18 és 19 óra között a Klubrádióban, Rangos Katival beszélgetünk a Szabad sáv című műsorban.

Tarziciusz 2011.02.16. 20:55:55

Szia Gergő,

alapvetően jó ötlet, de most komolyan...
esti torna? :)
reggeli nincs is?
szerintem ez felesleges.
PunnyADÁS +1

gbz 2011.02.16. 22:03:10

"Meg vagyok hatva", hogy ennyien felfigyeltek a PunnyADÁSra :)
Gergőnek üzenem, hallottam a Szabad sávot, a PunnyADÁSt az időtöltő sáv konkrét címének találtam ki, nem a csatorna nevének! :)

Ludmil 2011.02.17. 15:50:41

Tisztelt Süveges Gergő!
Szerintem jó ötlet ez az új fajta csatorna terv.
Annyi hozzá fűzni valóm lenne, hogy az esti "film fiataloknak"-ban adhatnának olyan filmeket amelyeket pl az én generációm még nem láthatott, de élvezeteseke, mint pl a BUÉK, A pendragon legenda, és egyéb régi filmek melyeket ma már nem játszanak (vagy a filmmúzaumnak eladni ezeket a filmtekercseket, hogy vetitsék le).
A sorozatok között pedig szivesen látnám a Familia Kft-t(szerintem nagy siker volt), vagy a Bors illetve Kémeri című sorozatokat.
A mesék között pedig szerintem jók lennének a régi, mára már elfeledett sikeres magyar mesék, melyek értékkel, tanítással is birtak!

Az új típusú csatornához sok sikert kívánkok!
Üdvözlettel

Joey_JNA 2011.02.17. 16:48:26

Engem csak az érdekelne, hogy ez a sok saját gyártású dolog teremt-e majd új állásokat a fiatal tévések számára. Ha igen, akkor hol lehet jelentkezni? :)

artax 2011.02.17. 17:55:40

igaz az index híre? :(

Yoe. (ahogyavilagotlatom.blog.hu) 2011.02.17. 17:58:39

"Süveges Gergő a jövőben teljes erejével a műsorkészítésre kíván koncentrálni, ezért megválik csatornaigazgatói megbízásától" - áll az MTV szűkszavú közleményében.

:(

gitáros 2011.02.17. 17:58:45

Gergő, sajnálom a lemondásodat.
További sikereket kívánok.

gentry 2011.02.17. 18:01:48

Pedig Gergő azon kevesek közé tartozott, akik ellen nem lehetett kifogása a nem Fideszeseknek sem. Talán ezért kellett mennie. Túl normális volt...

gitáros 2011.02.17. 18:13:46

@gentry:
Pontosan így van, mondom én ezt a másik oldalról.

Bella Péter · http://reposzt.hu/ 2011.02.17. 18:19:52

Nagyon sajnálom... Végre valami ígéretesen indult, és most ennyi. Azért hajrá, intendánsságon kívül is!

pana_fz18 2011.02.17. 18:20:36

"Megfordult a törpe, s fityiszt mutatott."

Egy lemondás margójára...

(Idővel eljutott a bejegyzésed főnököd-főnökéhez is?!:)

rockjano_ 2011.02.17. 18:24:32

Ilyen az amikor egy alapvetően jobboldali kötődésű de egyébként a máshogy gondolkodók számára is kifejezetten szimpatikus ember a sajátmagához közel álló kurzus idején lemond arról amit valószínüleg nagyon jól csinálna.

Szomorú...

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2011.02.17. 18:26:11

Sajnálom a hírt én is.

Pedig nem is a Szépművészeti új részében lett volna a stúdió.

Gondolom ezek után marad a cicavízió 24 órában.

email 2011.02.17. 18:34:24

Nagyon sajnálom, mindig rossz, ha egy nyíltan, őszintén tevékenykedő szakember tűnik el (félig) a süllyesztőben.
Akár ez volt a valós indok, akár valami más, jól döntöttél. ;)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.02.17. 18:41:38

@Süveges Gergő: Nálam a netes klubrádióban egy politikusféle beszél a kerületi beruházásokról.
Esetleg valaki hallgatja ezt az interjút?

norag 2011.02.17. 18:44:02

Nagyon csalódott vagyok :-((((( Kár volt akkor felbiztatni a népet! :-(((((

Azt nem értem csak, hogy tegnapelőtt még nem tudta?

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.02.17. 18:48:35

@kis_kiraly: hülye vagyok, most nézem a dátumot :D

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.02.17. 19:00:53

Most hallgatom a tegnapi felvételt. Ez elég éles pálfordulás a mai MTI közleményhez képest.

Ha már ezt az egész blogot mementóként hoztad létre, akkor már annyival tartozol a blognak és nekünk, hogy egy külön posztot írsz az interjú és az MTI közlemény között eltelt órákról.

Majd ott kommentelek.

Lucilius 2011.02.17. 19:32:49

Gergő, nagyon sajnálom h így alakult :-(

Edward Nygma 2011.02.17. 19:59:00

Van az a vicc, hogy "mik voltak Majakovszkij utolsó szavai öngyilkossága előtt? Elvtársak, ne lőjetek!..."

Valamiért ez ugrott be. De most nem nevettem rajta.

Tarziciusz 2011.02.17. 19:59:38

Szia Gergő,

ezt láttam

index.hu/kultur/media/2011/02/17/lemondott_suveges_gergo_a_gyerekcsatorna_elerol/

ez van benne

"intendánsi munkája annyi energiát kivánna ezentúl, hogy "annak már a családja látná kárát". És egyébként is rossz példát mutatna, hogy ha pont egy gyerekcsatorna vezetője hanyagolná el a családját."

de mi az igazság?

parlamentarista 2011.02.17. 20:02:21

az elejétől világos volt, hogy ezt így nem lehet tisztességesen csinálni. jelzem az m1-en műsort vezetni sem lehet tisztességesen. szóval ha lelkiismereti indoka volt a lemondásnak, akkor kár érte.

NA YA! 2011.02.17. 20:20:39

"csipp...csepp...akkor" úgynézki most jöttél rá, hogy át..vágtak! Még talán arcvesztés nélkül kiszállhatsz! Vagy műsorvezetőként beállsz a sorba, mert a te korrekt stílusod már nem nyerő. Minden esetre drukkolok neked!

erdomezojaro 2011.02.17. 20:59:13

Kedves Gergő!
Megdöbbentett a hír :( Úgy tűnik túl tisztességes volt a feladatra. Az a munkastílus, hogy nem csak megkérdezi, de meg is hallgatja az embereket, sőt az együtt gondolkodás eredményeként hoz döntést,- függetlenül a széliránytól- ma nem menő. Véletlenül kiderül, hogy így is lehet dolgozni, aztán mint a ragályos betegség elterjed.
Borzasztóan sajnálom leendő unokáimat.
Kívánom, hogy sok-sok öröme legyen a családjában és bízom benne, hogy megtalája az örömmel végezhető munkát.

Őszinte Őrült 2011.02.17. 21:12:36

józan ésszel végiggondolva. elkészültek a műsorstruktúrával, benyújtották; közölték velük hogy erre nincs pénz. szart meg nem akar csinálni. határozott és becsülendő. lehet károgni hogy ez vagy az megmondta előre hogy ez lesz - de mégis, azért meg kellett próbálni.

nem ment, ez van. én nem hiszem hogy köteles lenne nekünk beszámolni a miértről. legyen elég hogy a család a legfontosabb, a többi néma csend.

Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2011.02.17. 21:14:30

@kis_kiraly: Igen. Sokaknak sokkal tartozom. Lesz poszt. Csak összeszedem magam.

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.17. 21:30:46

@Süveges Gergő: bár nem követtem a történetet, de...
Azt hiszem, sajnálom, hogy így alakult.
Mondjuk beindul az ember piszkos(?) fantáziája, hogy előbb D. Tóth Krisztina (bevallom, róla most hallotam először), egy nappal később meg te...
A cicavíziós ötletért kár. Jobb helye lett volna valami nézhető(bb) idősávban. Legalább a mai srácok is tudhatnák, milyen volt, amikor még nem a fogyasztói társadalom agymosodájában készültek a családi műsorok...

reccs 2011.02.17. 21:36:54

Kedves Gergő, nagyon sajnálom, nagyon szimpatikus volt ez az egész a hozzáállásoddal együtt.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2011.02.17. 21:54:20

@Süveges Gergő: Kíváncsian várom. Nyilván nem tudhatunk meg minden részletet, de azt nagyon sajnálom, hogy nem folytatja az intendánsi feladatokat.:(

Pedig nagyon örültem ennek a lelkesedésnek, amit a bejegyzésekben is érzékelhettünk.

pomme-pomme · http://pommepomme.blog.hu 2011.02.17. 23:19:32

Kedves Gergő!

A kislányom és leendő további gyermeke(i)m nevében is nagyon sajnálom a lemondásodat. Nagyon szimpatikus volt az eddigi munkád. A döntésednek bizonyára nyomós okai vannak, előre is köszönöm, ha abból bármit megosztasz majd velünk.
A további munkádhoz minden jót kívánok!

szempontpuska 2011.02.17. 23:28:26

Sajnálom, hogy elmész. Talán túl jóravaló voltál ehhez a közeghez...

ninitomitoni · http://fidesznyugdij.blog.hu/ 2011.02.17. 23:29:04

@pana_fz18:
"...
"Megfordult a törpe, s fityiszt mutatott."
Egy lemondás margójára...
(Idővel eljutott a bejegyzésed főnököd-főnökéhez is?!:)
..."

Ez jóóóó!!!

Amúgy az idézett dal utolsó strófája úgy végződik, hogy "Megfordult a törpe és adott falatot".

Hát igen, a gyermekeknek még jut bőven az optimizmusból! Csak szép lassan leépítik náluk is ezen képességüket.

Engem egyik korábbi főnököm "gyerekesnek" "komolytalannak" titulált. Leginkább azért, mert nem egész napos mélabúval végeztem a dolgomat.
De ez tulajdonképpen lényegtelen.

Ami lényeges: sosem azon kesergek, hogy mi nem sikerült, hanem mi igen, és mit akarok még a jövőtől?

Azt hiszem, "gyerekes" vagyok, de én inkább optimistának vallom magam.

Gergely:
Sok sikert a jövőhöz, bármilyen is legyen az. Ez csak egy stáció, semmi más.

macskafaraok 2011.02.17. 23:37:06

Picit szomorú vagyok, most hétvégén akartam ismét átnézni a blogot.

Nem piszkálódás, de nyilván nem könnyű volt III/III ügynök(ök)kel együtt dolgozni.

Meg azért, érdekes ez a pálfordulás.
Ma ezt mondjuk, ezt írjuk, ezt nyilatkozzuk, holnap meg az ellenkezőjét, és hírtelen rájövünk erre-arra. Sok esetben elég rövid idő is, de valahogy nem hagy nyugodni, hogy van ez?

Ma ezt mondjuk az embereknek, holnap meg azt… Olyan ismerős.

a semmitmondás mélynövésű világbajnoka 2011.02.18. 00:58:14

Vicc kategória ez a csatorna.
Másról sem hallunk tavaly május óta Viki és Pali bácsitól, hogy a fiatalok a PC és a TV bűvöletében élnek, ezek előtt töltik egész napjukat ahelyett, hogy sportolnának.
Erre most csinálnak nekik egy külön csatornát ahol punnyadhatnak.
Ha meg feltételezzük, hogy nem ezt fogják naphosszat bámulni akkor minek, kinek adófizetői milliárdokból?
Van egy sejtésem, hogy a Vitézy-Betlen műhelyben már "ócsóér" készülnek ezek a roppant hasznos műsorok.

szakbarbár 2011.02.18. 03:41:43

"Elsőként a menőket kaszálják..."
Tudjuk, semmit sem lehet büntetlenül nagyon jól csinálni, mégis sok sikert, a gyerek/emberformáló program, munka veszni nem hagyását,üdv bi

Kistitok 2011.02.18. 03:46:02

ejnye...
de sajnálom.

papugaja 2011.02.18. 05:43:32

@Süveges Gergő:
Valahogy úgy érzem, azon kevés közéleti ember egyike vagy, aki mellett tiszta szívvel kiállnék. Kívánom, hogy elképzeléseid lemondásod ellenére is megvalósuljanak.

whale 2011.02.18. 06:26:44

@macskafaraok:
Nem olyan bonyolult ez Andris. Gondolom miután a bemutatta a koncepció vázát és mellé tett egy hozzávetőleges költségvetést, közölték vele, hogy az idei pénz-az a 60 Mrd-már-90%-ban elköltődött erre-arra...

Tjuca 2011.02.18. 07:44:57

és ennyi? végre volt egy jó ember jó ötlettel ebben a mocsárban, erre... kár. irány aruba. :-(

spontan · http://erdekessegek.info 2011.02.18. 07:52:17

Gergőnek szerintem pártot kellene alapítania. Kedvelik őt elegen ahhoz, hogy akár megnyerhetné a választásokat is az a párt, aminek ő az arca. :D

Zero_Toleransz 2011.02.18. 08:26:32

@Süveges Gergő:
Kedves Gergő!
Jelenleg nyilván csak találgatni lehet, hogy miért mondtál le. Korábban írtad, hogy ha megpróbálnak téged irányítani, nyomást gyakorolnak azzal kapcsolatban, hogy milyen legyen a műsor, lemondasz.

Szerintem ne írj semmit, mert úgyis megy majd az összeesküvéselméletek gyártása, és egy rakás ember nem hiszi majd el, amit mondasz.

Neked csak a saját lelkiismereteddel kell elszámolni. MIndenki láthatta, hogy a legjobb tudásoddal igyekezted csinálni a munkádat.

Nem kell magyarázkodnod.

Sok sikert, remélem még viszont látunk valahol.

stimmel 2011.02.18. 08:53:11

Ha jól értem, Gergő marad az MTV csapatában, csak ez a nintendós dolog haladta meg a kereteit (ezalatt lehet családi túlterheltséget érteni, meg olyasmit is, ami egyebek mellett családi túlterheltséget is okoz), így - talán - megy vissza mareggelizni (is). Legalábbis erre utal a hirado.hu vonatkozó híre.

Gergő, ne légy a kelleténél csalódottabb! A küldetés teljesült, csak a siker nem feltétlenül látszik annak. Ez a blog (is) jó példa rá, hogy van tiszta út, van ereje az őszinteségnek, rengetegen fogékonyak a nem-maszatolásra. Bizonyíték arra, hogy vannak, akik azért nyerik el a tömegek elismerését, szimpátiáját, mert fontosabbnak tartják a pozíciónál a tisztességet. Lehettél volna langyos, megalkuvó, esetleg agyonhajszolt intendáns. Nem leszel. Örüljünk neki!

PB0609 2011.02.18. 09:15:01

Kedves Gergő!

Többek nevében mondhatom, hogy már az elejétől ismeretlen ismerősként is féltettünk Téged ettől a feladattól, és nem azért, mert úgy gondoltuk, nem tudod megoldani...
Nagyon sajnáljuk, hogy így alakult.

Kitartást, a családhoz pedig sok boldogságot!

Egy kolleganőd

vukkarak 2011.02.18. 09:38:39

Kedves Gergő!

Nagyon letaglózott a hír. Nem látok a színfalak mögé, de biztos jó okod volt dönteni. Az embernek csak olyan helyzeteket szabad vállalni, amiben meg tud maradni hívő, becsületes embernek. Ha ez nem megy, akkor vissza kell lépni.

Az indokodat én nem időhiánynak olvasom, hiszen azt most még hogyan tudnád, hogy ha beindul a dolog, akkor mennyi idő rabolna el tőled. Az energia, viszont más. Tippem, hogy nem szeretnél Don Quixote lenni, mert azt már megsínylenéd Te is, meg a család is.

Azt hiszem e döntésed is megerősít abban, hogy egy normális világban igenis Te lennél a megfelelő ember erre a feladatra!

Most egy imánál hasznosabb dolog nem jutott eszembe, amit adni tudnék...

joskarola 2011.02.18. 10:11:44

Kedves Suveges Gergo!

Nem tudom, jelent-e ez Onnek valamit. Volt mediaskent kulfoldon elek mar joideje, magyar televiziot nem nezek, csak olvasok rola (sokat, igy kerultem az On blogjara is), nem kulonosebben szimpatizalok a jelenlegi kormannyal, sem az intezkedeseivel.

Az On tavozasat megis sajnalom. Kivanom, talalja meg azt a munkakort, amiben tovabbra is sikeres lehet es harmonikusan ossze tudja egyeztetni a csaladi elettel is.

Ha tavozasa mogott mas okok huzodnak meg, akkor meginkabb sajnalom es nem is tudom, mit kivanjak.

Magyar Medias Azsiabol

Quintus Sertorius 2011.02.18. 10:31:16

Kedves Gergő!

Szomorúan olvastam a hírt. Bármi is volt a döntés oka, remélem máshol, máskor visszakapod majd, amit most elvesztettél.

Mindettől függetlenül jó volt látni amit és ahogy csináltál. Üdítő színfolt volt a magyar médiában. De ha eddig lehetett emelt fővel csinálni, akkor ez volt a jó döntés. Az elvek mindig fontosabbak, mint a pozíciók.

Kitartást a mostani helyzetben és sok erőt a továbbiakhoz!

katona fehérben 2011.02.18. 10:44:41

ez a blog az őszinteség szikráját pattintotta fel, hát muszáj megkérdeznem: kedves gergő, hogy érzed magad? készül a leltár?

whale 2011.02.18. 12:18:59

Az az ámokfutás, ami most zajlik a közmédiában, mindennek nevezhető, csak racionalizálásnak nem. A rációtól fényévekre zajlanak a történések...

Böszörményi Gyula · http://www.alomfogo.hu 2011.02.18. 18:02:24

Kedves Gergő! Hát ennyi volt. Sok száz lelkes bejegyzés, valóban és őszintén reménykedő emberek, egy oldal (ez), ami remek kezdeményezés volt, és a legfőbb (két) erénye az lett, hogy egyrészt megmutatta: te komolyan gondolod a feladatod, másrészt azt is nyilvánvalóvá tette, hogy minket, tévénézőket, szülőket, tanárokat, szerzőket, alkotókat nagyon is érdekelne egy ilyen csatorna. Most mondjam, hogy persze, ebből se lesz semmi, és valahogy nem is csodálom, mert...? De ez nem ide való. Azt hiszem, nem csak a magam nevében írhatom: köszönöm, hogy megpróbáltad, hogy kérdeztél és figyeltél azok szavára, akik nem döntéshozók,"csak" átlag emberek, tévénézők, tanárok, szülők - gyerekeket szeretők. Akiknek a pénzéből majd ki tudja, mit fognak csinálni, persze a gyerekcsatorna helyett - mert úgy hallom, már az is lekerül lassan a palettáról. Szép!
Én tudom, hogy nem rajtad múlt: túl szép lett volna, ha legalább egyszer olyan ember kerül ilyen fontos posztra, aki oda is való. Majd úgy 100 év múlva... vagy a mesében. üdv

vorti 2011.02.18. 19:37:06

Én is sajnálom, hogy így alakult, remélem, azért még megvalósulhatnak a fentiek, mert még nekem is támadt egy ötletem:
@B43L2WY: Hartlein Károlynak (BME) lehetne egy ilyen műsora, ha felkérnék és vállalná, klassz lenne!
index.indavideo.hu/video/Laborparti_fizika

Bármi is lesz az m2-vel, a mostaninál csak jobb lehet.

Corry 2011.02.19. 12:15:39

Egy becsületes, jószándékú, tehetséges fiatalember, tele ötletekkel megpróbálta megvalósítani az elképzeléseit.
Az kísérlet végkimenetele önmagáért beszél és erről nem a Gergő tehet, ez a mai magyar közállapot 2011 -ben.
És az ami ott fölénk tornyosul, az a béke segge kérem szépen.

rockjano_ 2011.02.19. 14:57:37

@stimmel: Családi túlterheltség... ugyanmár.

Egyértelmű hogy nem kapta meg azokat az anyagi kereteket ami mellett meg lehetett volna csinálni azt amit akart. Ennyi.

Döntése teljesen érthető és respektálható.

macskafaraok 2011.02.19. 15:36:48

@whale: Ez evidens (mármint hogy nincs pénz, mert ellopta az új rezsim is).
Az inkább zavaró h. a kedves Gergő itt előadja a lánglelkű terveket, adja az őszintét, behülyíti a népeket (nem kicsit), aztán úgy lelép vissza a biztos kis zsíros állásba, hogy csak na.
Mindezt 1 nap leforgása alatt.

Ilyenek ezek az új urak.
Ennyit ér amit mondanak
Ennyit ér amit tesznek.

whale 2011.02.19. 16:41:59

Én nem kételkedem az őszinteségében, a lelkesedésében és a szándékaiban. Szerintem, ha egy fikarcnyi esélyt látott volna arra, hogy megvalósul akár a töredéke az elképzeléseinek, maradt volna.
Szerintem most szembesült azzal, hogy a lózungok hogy néznek ki a napvilágnál. Mi van felírva a transzparensre és ehhez képest mi a realitás, amivel mi is tisztában vagyunk ugye....
Elmebaj és botrány, ami a közmédiában zajlik. Rákay Kálmán, mint intendáns?!?!?! WTF?!?!? Tapsoncok, nyaloncok és percemberkék uralma következik, minimális szakmai tudás, alázat nélkül. Semmi más nem számít csak a politikai megbízhatóság. Én örülök, hogy a Gergő nem állt be a sorba...

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.19. 17:17:39

@whale: úgy egyébként ki ez a Rákay? Arra emlékszem, hogy anno valami "celeb"-féleség volt és lelkesen nyalt már az előző orbánc kormánynak is, de ezen kívül?

whale 2011.02.19. 18:17:03

@Atomot az indexre!: Ennyi és ez már elég is...:)))

Kuksi bácsi (törölt) 2011.02.21. 09:25:11

@Atomot az indexre!: Kicsoda? Hát ő a híres-nevezetes Philip! (Amúgy az m1 főnöke, de megbirkózik ő mind a két csatornával,sőt... Nyugodtan leépítheti a létszámot, aztán elég csak ránéznie a maradékra és máris tízszer annyian vannak.)

Panzej 2011.02.21. 09:47:50

Vártuk, nagyon vártuk ezt a gyerekcsatornát. Kételkedés és aggodalom nélkül. A személyed jelentette a garanciát. Nem értem, miért kell mindent, ami jól indul tönkretenni.
Nagyon sajnálom.

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.21. 09:49:06

@Kuksi bácsi: OK, ezt tudom, de a nevén, meg azon túl, hogy ő volt a fidesz műsorvezetője, mégis mit tett, miből élt, mitől lett ismert?
Azt tudom, hogy már korábban is ismertük a nevét, arra is emlékszem, hogy már akkor hányingerem volt tőle, amikor először megláttam a pofázmányát, de ... hm... valami kezd rémleni: nem valam DJ volt, ennek megfelelő (= ~0) agykapacitással?

Kuksi bácsi (törölt) 2011.02.21. 10:06:47

@Atomot az indexre!: Igen. A Viva-n kezdte, de a Hír TV-n is volt már azóta.
(www.youtube.com/watch?v=5Jq5nI18o3c)
De kár volt ennyi szót is vesztegetni rá. Elnézést kérek.

Ami a lényeget illeti: én is várom, mit mond itt nekünk majd Gergő. Addig is csak annyit tudok mondani: sajnálom.

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.21. 10:16:01

@Kuksi bácsi: asszem, feladom... :D
Finoman próbáltam célozni rá, hogy egy akkora senki ez a drágajó intendáns elvtárs, hogy még levegőnek nézni is nehéz... ;-)

@Panzej: lenne néhány ötletem, de Gergő még nem égette magát annyira, hogy komolyan gondoljam őket.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2011.02.21. 14:54:44

@Atomot az indexre!: Az biztos, hogy Philip pártember, de nem tehetségtelen.

A Viváról nem ismerem, de volt már neki műsora (moziműsor) az m1-en, valamint a HírTV-n se selejt műsort vezetett.
Nem tisztem védeni, de ez a videó sokkal inkább bemutatja őt, mint a korábban linkelt: www.youtube.com/watch?v=WNgpnlb0c5c&feature=related

jewel79bp 2011.02.22. 09:52:16

szerintem is nagyon jó lett volna... kár érte, őszintén. Annak ellenére tetszik, hogy sem a gyerekcsatornákat sem a köztévét nem szoktam nézni. De ezt a struktúrát, ezekkel a műsorokkal, és Süveges Gergővel bizony megnézném.

BGinus 2011.02.22. 10:27:55

Kedves Süveges Gergő!

Ma olvastam lemond/at/ásáról. Értem is, nem is. Azt értem, hogy főnőkei "konkurencia harcra" hivatkozva kifogásolták, hogy nyilvánosságra hozta a műsortematikát. De azt nem értem, miért baj, ha egyszer végre valaki veszi a bátorságot és interaktív módon MINKET, NÉZŐKET is tájékoztat arról, hogy mit nézhetünk az m2-n a jövőben. Biztos vagyok a jó szándékban, és a műsorterv nagy részt tetszik. Én a Cicavíziót ugyan előrébb tenném - nem árt, ha a mai ifjak is tudják, ki/mi volt Öveges professzor, Cimbora, Cseppke, stb..

Egyébként, ha követnék a ker.csatornák is példáját, igencsak tátanák a szájukat,mennyi-mennyi mindenre NEM vagyunk kiváncsiak!;)

Sok erőt, bátorságot, kitartást kívánok Önnnek és Családjának!

rockjano_ 2011.02.22. 11:10:41

Mi a helyzet????

hirszerzo.hu/belfold/20110222_suveges_gergo_lemondas

Ezek után jó volna tudni valamit.

(Konkurrencia??? - ugyanmár, mégis ki???)

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.22. 12:01:19

@rockjano_: naigen. Közszolgálatinak ha konkurrenciája akad, az már igencsak gázos... :DDD

WAdam 2011.02.22. 12:02:24

Szerintem éjjel pornót kéne adni, hogy megjöjjön a kedvük a leendő szülőknek :P

Ver Sacrum 2011.02.22. 12:47:51

Sajnálom, és sok sikert.

Tigris 2011.02.22. 13:05:57

Kedves Gergő!

Ahogy mások sem, én sem tudhatom pontosan, mi áll a döntésed hátterében részletesen. Nem szeretnék nyalni neked, de őszintén sajnálom a lemondásodat, mert ritka egyenesség és jószándék mutatkozott meg a blogon. Csak tippelhetem a lemondásod okát: az, amit szerettél volna véghezvinni, képviselni, az kivitelezhetetlenné vált a jelen körülmények közt. Nevetségesnet tartom, hogy akkor, amikor ilyen picikére összeszűkült a világ a net által, amikor már mindenki mindenről tudhat, már csak azért is, mert igenis mindenkinek mindenhez van köze, akkor abba kötnek bele a nagyfejűek, hogy nyilvánosságra került a műsorterv. Ez vagy nagyon buta hozzáállást, vagy nagyon rossz kamu indokokat jelez nekem… de meg tudom érteni. Akárhogyan is indokolják, manapság az egyenességnek, a korrektségnek, a demokratikus gondolkodásnak sok helye a széles publikum előtt nincsen. Akárhogy is lesz, te jól csináltad, amit csináltál, a többiek meg majd szépen elszámolnak a saját tetteikkel.
További jó munkát, sikereket, boldogságot, egészséget kívánok!

UI, ez már csak úgy a levegőbe: Kíváncsi lennék, hány száz év kellene ahhoz, hogy Rákay „kurvaanyátok” Philip blogot indítson a nép meghallgatására, vagy hogy egy hasonló helyzetben lemondjon… Vagyon van annyi kezem, hogy meg tudjam rajtuk számolni?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.02.22. 13:43:16

Kedves Gergő!

Igazán nagy kár, hogy azelőtt be kellett fejezni a melót, mielőtt elkezdthetted volna.

Sok sikert a jövőben!

Immo

1.szóló · http://ide-oda.blog.hu 2011.02.22. 14:55:23

@Süveges Gergő: - (és akit még érdekel:)

Engedd meg, hogy figyelmedbe ajánljam a következő blogot a "radikális őszinteség"-ről : radikalisoszintesegmozgalom.blog.hu
Ismerd meg a céljait, és ha tetszik, csatlakozz hozzá (-akár "álnéven" is:)!

cskoszeg1 2011.02.22. 15:11:44

@Takony_fősámán: Ezzel egyetértek de 100%-ban: ajjjajjj

Corry 2011.02.22. 17:21:55

@rockjano_:
Szerintem ez is kamu, ugyanúgy, mint a direkt átlátszónak szánt "családos" verzió. Az utóbbi akár tisztelhető is (nekem is 4 gyerekem van), de az ilyen gondolat nem hirtelen felindulásból születik, mint ahogy a Gerő lemondása ilyenre sikerült, ezért bátorkodtam kamunak azaz inkább nem életszerűnek gondolni a családos indokot. Ami mondjuk side effectként igaz is, de az indok nem ez volt sejtésem szerint.

Az egyik sejtésem az, hogy az elv (oppardon polgár) társaknak nem tetszett ennek a blognak a ténye és keresték azt a pillanatot, amikor a blogban olyan közlés történik, amibe ténylegesen bele lehet kapaszkodni.
Elébb már megírtam a béka seggéhez mint magaslathoz való viszonyt.

Egyébként ha már a Gergő intendánssága ilyen rövidre sikeredett, meg kell jegyezzem, hogy a Vitray is rövid ideig volt intendáns. Egyébként azóta sem mentünk sokra ...

rockjano_ 2011.02.22. 17:27:45

@Corry: Hát a polgári társak elképesztőek.

Vannak tapasztalataim hogy teljesen jól dolgozó nem szoci kötődésű és nem korrupt állami alkalmazottakat hogy rugdosnak ki 5 perc alatt indoklás nélkül kifejezetten fenyegetően. És ültetnek a helyükre saját embereket.

Volt ilyen mindig de ami most megy ahoz hasonló nem volt még sose.

És igen ha valaki mérsékeltebb a saját soraikon belül az is rosszul járhat, ez itt erre egy példa valszeg. Persze csak találgatunk.

Jumbóka · http://lepcsohazonkivul.blog.hu/ 2011.02.22. 18:53:12

@Őszinte Őrült:
Az, hogy „kötelező lenne” talán tényleg túlzás. De Gergőt egy picit ismerve nem fog (teljesen) csendben maradni. További találgatások helyett inkább várjuk meg, míg megszólal! Annyit azért vegyünk figyelembe, hogy egy jól fizető, felelősségteljes munkája van. Ebből kell eltartani népes családját. Ezt nyilvánvalóan felelőtlenség lenne egy indulatokkal (még ha igazságokkal is) megírt újabb blogbejegyzéssel feladni. Mert, hogy az itteni „megjelenése” azért valószínűleg közrejátszott a történtek megítélésénél, az igen valószínűnek tűnik. Ne felejtsük el, Ő egy ismert, sőt méltán elismert újságíró, tehát ezt a feladatot is meg fogja oldani. Várjuk!

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2011.02.22. 19:28:16

@tesz-vesz: Nagyon buta / rosszindulatú a blogodon a cikked róla.
Nem azt mondja, hogy a gyerekekre ne vigyázz, hanem hogy a felnőttekre is. Ne csak akkor ne told le a másik autót az útról, mert abban gyerek van, hanem akkor sem, ha "csak" egy 36 éves férfi.

arconfosom 2011.02.22. 21:13:24

Csodálkozom, hogy csak ilyen későn került rá sor. Én nem gatyáztam volna ennyit. Persze így költséghatékonyabb

CSÉ 2011.02.22. 22:42:46

Tudom, hogy mi lett a vége, az intendásságnak, de azért csak leírom, hogy szerintem az Esti torna nem a legjobb ötlet. A testmozgás felpörgeti a kicsiket, az meg nem a legjobb lefekvés előtt.

yanchi345 2011.02.23. 08:24:06

Kedves Gábor!

Nagyon szimpatikus ötletnek tartottam, hogy megosztottad a formálódó vázlatot, és párbeszédet vártál el vele kapcsolatban. Sajnálom, hogy főnökeid másképp vélekedtek.

yanchi345 2011.02.23. 08:55:12

Basszus, de nem aludtam ki magamat, ég a képem, természetesen nem Gábor, hanem Gergely, mea culpa...

yanchi345 2011.02.23. 08:56:09

@yanchi345: Na, nekifutok mégegyszer: Gergő. Tényleg nem aludtam eleget...

Pénzpedagógus · http://www.eznemjatek.com 2011.02.23. 10:07:28

Ez megint olyan igazi magyarosra sikeredett!!! Volt egy - végre!!!!! - normális elképzelés, hogy ha már TV, akkor adjunk neki valami értelmet is, mert hogy arra is lehetne használni, és ez ráadásul tökre össze is vég a közszolgálatiság eszméjével. De nem, a közszolgálatiságba az már nem fér bele, hogy meg is kérdezzük az embereket, mit akarnak, meg hogy mondják már meg a véleményüket néhány dologról... No comment.

Egyébként én azon a véleményen vagyok, hogy van itt rengeteg értelmes, hasznos hozzászólás, ötlet, javaslat, amit Gergő ügybuzgalma segített összeszedni - már ezért is hálás köszönet neki, mert így egyértelműen kibukott, hogy nem csak az ún. szakértők számára lenne fontos, hogy a gyerekeink valami normális TV-műsorhoz, netán még irodalomhoz is jussanak, hanem a mezei-talpas dolgozó népeknek is, mint amilyen én is vagyok. Igenis vannak olyan felelős szülők, akiknek számít az, hogy mit kap a dobozból a gyerek. (A felelős pedagógusokról, pszichológusokról, irodalmárokról nem is beszélve.)

Szóval ha már így együttvagyunk, mi is, meg az ötleteink is, miért nem maradunk így együtt??? Miért nem használjuk valami szépre, jóra, ami már itt megvan? Azt mondtátok, hogy az internet korában nonszensz azt várni, hogy másodpercek alatt körbe ne járjon a hír, az információ, a tudás, és ezek leképeződése, a szó, a kép, hang. MIért ne lehetne ezt a csírájában lévő m2 gyerek- és ifjúsági csatornát átvinni a netre? Miért ne lehetne ebből még valami? Olyan igazi alulróljövő?

Szerintem et gondoljátok át mindannyian. Te is Gergő. Igény van rá, az már messziről látszik. És szerintem olyan elszánt és elkötelezett jóbolondok is lennének, akik - legalább az elején, de lehet, hogy később is - ingyért(!!!), társadalmi munkában segítenének ebben. Ahogy most is ingyért, és társadalmi munkában dolgoztak koncepción, agyaltak ötleteken, javaslatokon. Ez már egy összegyűjtött szellemi tőke, majdhogynem szellemi műhely. Szerintem csak rajtunk múlik, hogy a majdnemből legalább a virtualitásig eljussunk.

Vélemények???

Pénzpedagógus · http://www.eznemjatek.com 2011.02.23. 10:10:21

Bocs, mot látom pár helyen elgépeltem, de remélem, még érthető maradt a szöveg.

Mindegy, szerintem meggondolandó, mert zsizseghetne itt még a szellemi élet!!!

Épelméjű 2011.02.23. 12:12:58

index.hu/kultur/media/2011/02/22/blogja_miatt_kellett_lemondania_suveges_gergonek/

"Annyi biztos, hogy Süvegest is váratlanul érte saját lemondása: egy nappal korábban még a Klubrádióban beszélt az új műsorstruktúráról."

Ez nagyon jó:)
Hajrá Fidesz kormány, Hajrá!!
Nem is értem Süvegest, mit hitt.....
Mit képzelt a Fideszről?
Azt hitte különbek mint az MSZP?
Ugyan.....

Egy vicc ez az ország, egy vicc!
Rossz vicc:)

APImásik 2011.02.23. 12:47:08

... Azért...
egy PROGRAMIGAZGATÓ meggondolhatná 2xis, hogy mit, hol ír le... ha csak terv... akkor is...

teszem azt... ha hírügynökség/leendő hirdető vagyok... és azt látom, hogy semmi hely sincs a reklámoknak /ha gyerekadó, ha nem. Pl. nézzétek a minimaxon mennyi a reklám/... Akkor az előre be TERVEZETT lóvét nem a mtvnél TERVEZEM elkölteni jövőre...
szóval... sztem ezt nem kellett volna így, ilyen formában leírni...

Természetesen nem emiatt küldték el, de egy oknak ez is jó volt.)

smidgen 2011.02.23. 13:13:48

lesz ebből bosszú...
kiszivárgtatott mtv-s hangfelvételek, névtelen feljelentések, stb.
Konkréttan ki volt az aki visszavonulásra kényszerítette? mert az megint csak egy vödör szart borított magára - ha 50 feletti és ennyire setét az internet kultúrához akkor szerintem neki is jobb lenne tiplizni

TulipánPalota 2011.02.23. 13:53:43

@Süni: Csatlakozom a szellemi műhelyhez!!! :-)) Mit kell tennem?

MÁS: azt tudjuk, hogy Gergő sajnos lemondott. Olvastunk kósza híreket, hogy talán a blog miatt.
DE! Lehet már tudni, mi az igazság? Mert én hiteles tájékoztatást erről még nem olvastam (mármint az indokról), azt hittem, az csak kósza mendemonda, hogy a blog miatt, itt most mégis egy ideje tényként kezelik.

Megjelent erről valamilyen pontos hír, vagy azt ne is várjam?

maratonom 2011.02.23. 13:56:49

@APImásik: "3. A feltüntetett időhatárok nyilván nem percre pontosak, hiszen nincsenek benne a REKLÁMOK, ajánlók stb."

Ez még talán egy hirdetőnek is egyértelmű...

APImásik 2011.02.23. 14:08:31

@maratonom:
:)
ez tök mind1... egy bizalmi állást betöltő 1ény ne írogasson ilyet a blogjába...

lehet magyarázni, hogy úgysincs konkurenciája , meg ilyenek... de ez csak a kaki kenegetése.

eltolta, mert ez terv nem blogtéma volt. ha meg nem is végleges, akkor meg minek erről írogatni?...

visszatérve a reklámokra... ha nincs benne a reklámidő, akkor nem igazán lehet miről beszélni... sok cég hónapokkal előre beosztja a reklámköltséget... sőt. szóval, erről a tervről nem itt és nem így kellett volna beszélni/írni. de ez már részletkérdés...

"...ha 50 feletti és ennyire setét az internet kultúrához akkor szerintem neki is jobb lenne tiplizni..."

itt az igazság, sarkosan fogalmazva...

parlamentarista 2011.02.23. 14:50:40

@Süni:
nézd ez annyira egyszerű dolog. a kultúrát nem lehet megszervezni állami szinten. az nonszensz. mert akkor ki kell nevezni egy tótumfaktumot, amilyen itt süveges gergő lett, és persze lehet, hogy te azt mondod, hogy "jaj, gergő te vagy a kedvencem", de mondjuk hány alkotó ember gondolja így. hányan.

a nézőgyerekek akik őt látják a tévében lehet, hogy ujjongnak, de már megbocsáss ez a birkák széles tábora. és csatlakoznak hozzá a különféle megélhetési alapítványok, de nem az alkotóműhelyek.

mert azok leginkább nem látszanak, vagy nincsenek magyarországon. szóval itt egy népbutítás zajlik. mégis mi predesztinálta süveges gergőt erre a munkára. mitől volt olyan nagyszerű az ő munkája. kitalálta, hogy délután majd ugrabugrálnak a gyerekek a tévétornára.

mert ha azt mondta volna, hogy itt egy új kinect szerű fejlesztés, és amúgy abban a műhelyben dolgoztak anatómusok, és computer grafikusok, és összeállítottak egy gyakorlatsort, amitől a béna gyerekek is talpra állnak, a nem bénák megerősödnek, akkor azt mondom, hogy na végre már nem egy 80-as tér vissza, ahol schmitt pál gyerekei urgrabugrálnak. és ettől milyen sportos a nemzet. hanem akkor van egy műhely, amelyik ért a tévétornához. de még ő sem a tótumfaktum, hanem csak ért ahhoz a napi negyedórához, félórához, vagy órához.

szóval itt alkotó műhelyek kellenek, nem egy, hanem nagyon sok, és közvetlenül a nézők által finanszírozott közalapítványok. ami lehetővé teszi, hogy ne a politikai pártok, hanem a nézők válogassák ki a tehetséges embereket, és akkor esetleg ott süveges gergő lehet konferanszié, de a szóvivőt nem keverném össze a programigazgatóval.

Pénzpedagógus · http://www.eznemjatek.com 2011.02.23. 16:35:03

@TulipánPalota: ez még egyelőre jó kérdés, még egyelőre nagyon csak ötlet szintjén vetődött fel bennem a gondolat. Majd gondolkodom rajta, hogy lehet ezt megoldani. Tőlem itt is maradhatunk, ha csak Gergő meg nem szünteti a blogot, de mehetünk máshova is, nem tart semeddig sem egy ingyenes blogot nyitni. Majd még jelentkezem az ügyben. Egyelőre az lenne a lényeg, hogy lássam, rajtam, rajtunk kívül lenne-e más is hajlandó egy ilyen munkára.

@parlamentarista: nem tom, mi derült ki Számodra, mennyire áll a szívemhez közel Süveges Gergő, de mivel sem nem találkoztam még vele ebben az életben, sem a műsorait nem néztem, max kapcsolgatás közben és futólag, így nem hiszem, hogy az ő személye lett volna annyira mérvadó a számomra. Inkább az, aminek a lehetőségét megcsillantotta. Az viszont nagyon.

Jogos a felvetés, hogy az államtól ebben a tekintetben sok mindent ne várjunk. Ennek két oka van: egyrészt az eddigi 20 évnyi tapasztalatunk sem ezt bizonyította - pártállástól függetlenül, másrészt annyire átpolitizált a közélet, hogy éppen egy köztévénél valóban feltételezett egy bizonyos naivitást a részemről, hogy mindez lehetséges - ezt így utólag el kell ismernem.

Az más kérdés, hogy az alkotó műhelyek fogalma nem biztos, hogy ugyanazt jelenti nekem, mint Neked. Viszont éppen az a jó az alkotó műhelyekben, hogy sok különböző világlátású, gondolkodású ember tud benne gondolatot cserélni.

Jössz Te is??? :)))

NoOne 2011.02.24. 12:23:41

@APImásik: ebből is látszik, hogy mennyire másként gondolkoznak az emberek! Nem véletlenül emelem ki, mert itt és most az emberek, illetve a "kisemberek" igényeiről volt és van szó, és nem -- már megint -- a rohadt pénzről. Persze mindenki tudja, hogy az kell, anélkül nem megy stb., de bármennyire is nem tetszik, nem az utóbbi volt az elsődleges S.G. számára. Tudod/tudja, ez szerencsére még van akinek nem mindegy. Továbbá, mivel ez egy köz(!)szolgálati csatorna, tényleg nem tudom, hogy miért ne lehetne nyilvános egy előzetes tervezés, ha már egyszer tényleg nekünk (a gyerekeinknek) és értünk (a gyerekeinkért) szeretnék megcsinálni.
Jó, most nézzük gazdasági szempontból, szűkítve a hirdetők szempontjából. Jó a műsor? Nézhető? Nézi a gyerekem és persze sok szülő is együtt a gyerekekkel. Ha nem is full interaktív, de bele tudtunk szólni, hogy milyen legyen: vállalhatóan a mienk, a műsora "nekünk" szól ez jobbára azt jelenti, hogy nézettsége is van. Akkor vajon egy magyar cég hol fog reklámozni?

NoOne 2011.02.24. 12:26:54

Bocs, lemaradt: nem a hülye amerikai vállalati és vállalatvezetési módszereket kellene majmolni, sokkal inkább a svájci és az észak-európai (beleértve Dániát is) mentalitást...

APImásik 2011.02.24. 12:39:39

@NoOne:
Bocsáss meg... de a kisemberek igényeire magas ívben tesznek a nagyemberek...
Itt minden a pénzről szól... főleg a média... mégha "köz" is... nem is értem...
hogy gondolhatja bárki, hogy egy ilyen naiv hozzáállással érvényesüni lehet...:(

1.szóló · http://ide-oda.blog.hu 2011.02.25. 13:21:29

@1.szolo 2014;):
Úgy látom, (eddig) senki nem méltatta válaszra a "radikális őszinteség"-et...

NoOne 2011.02.27. 15:04:42

@APImásik: hát úgy, hogy emberként él és viselkedik. Mint láthattad, nem is tetszik sokaknak, de szerencsére egyre többeknek igen. Nem csak nekem van tele a bármim azzal, hogy '90 óta már negyedszer akarják az államadósságot velem (és másokkal persze) visszafizettetni, az adózott jövedelemből szerzett magántulajdont újra és újra adóztatni, és közben politikai és állami szinten semmi sem változik. Stabil polgári réteg továbbra sincs (nem is érdeke egy politikusnak sem, hiába mondják), hosszú távú tervezést, a lét- és jogbiztonságot elfelejtheted és így tovább. Na, ebben a közegben a tenniakarást, az emberséget nem értékelni a legnagyobb bűn, amit valaki elkövethet. Bocs, kicsit elkanyarodtam. Röviden: itt a legtöbben sem nem hülyék, sem nem abszolút idealisták, hanem azt hiszem, inkább olyanok, akiknek a pohár "félig tele" van.

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.03.06. 09:53:42

Olvasva ezt a műsorstruktúrát olyan érzésem volt, mintha visszarepültünk volna a 60-70-80-as évekbe...
Ami önmagában még nem lenne baj, de van egy olyan sajnálatos elképzelésem, hogy ez a célközönség körében nem lesz "menő".

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.03.09. 10:18:22

@Pallos Levente: szerintem műr ilyet felvetni volt a buta.

részben azt is próbálja közölni amit te írsz.
de könyörgöm, még miket ír?
szalonképtelen zagyvasásokat
süti beállítások módosítása